UPM Summer Courses 2015

Jun 26, 2015Uncategorized @en0 Comentarios

The Universidad Politécnica de Madrid offers a new edition of its Summer Courses, which this year open its doors on July, 13th, in the wonderful place of La Granja, a milestone of the province of Segovia, declared a Biosphere Reserve by UNESCO. The courses are dedicated to anyone interested in the areas of Engineering, Architecture and Aerospatiale research.
We offer 2 courses:
203. The internal combustion engine and sustainable mobility. More info
207. Progress in road safety in Spain. More info.
UPM Summer Courses give you the chance to enjoy a different summer in a unique international, scientific and technological Campus.
Registration term is open!
More info: http://www.upm.es/internacional

Related Blogs

Movilidad Sostenible con Hidrógeno y Pilas de combustible

Movilidad Sostenible con Hidrógeno y Pilas de combustible

La comunidad del Hidrógeno y la Pila de Combustible de la Universidad de Politécnica de Madrid tiene entre sus objetivos fomentar la generación de conocimiento y tecnologías relacionados con la cadena de valor del hidrógeno. Este seminario, el primero de una serie dedicada al Hidrógeno, está enfocado a su uso en la Movilidad. Para abordar esta temática se cuenta con los mejores profesionales del sector del Transporte que compartirán sus experiencias con todos los asistentes. El Automóvil en sus versiones Turismo, Autobús y Camión, así como el ferrocarril serán las plataformas sobre las que versarán las ponencias en la jornada.

leer más